inspirerend bedrijf worden

Een inspirerend bedrijf worden, dat doe je zo

inspirerend bedrijf worden

Iedere ondernemer wil graag een voorbeeld zijn voor anderen. Maar dat lukt niet altijd zo makkelijk. Gelukkig zijn er genoeg bedrijven die het goede voorbeeld geven op dit gebied. In dit artikel zoomen we in op de manier waarop Maxilia, expert in relatiegeschenken dit doet. In hun verhaal vind je vast en zeker elementen die je zelf ook kunt toepassen binnen je bedrijfsvoering. Laat je inspireren door hun succesfactoren!

More reason to smile

Relatiegeschenken worden dan wel in grote aantallen gekocht door veel bedrijven, toch levert de aankoop ervan nog wel eens wat stress op. Vooral omdat er zoveel keuze is en er beslissingen genomen moeten worden. Maxilia realiseert zich dit als geen ander en speelt hier juist op in. Onder het motto ‘More reason to smile’ neemt de relatiegeschenkenspecialist alle drempels weg die nieuwe klanten kunnen hebben om iets te bestellen. Dat merk je meteen als je Maxilia.nl bezoekt.

De klant staat in alles centraal. Je ziet meteen dat je overal bij geholpen wordt. Zelfs online neemt Maxilia je bij de hand om je goed door het kies- en bestelproces te helpen. Dat is hoe je een inspirerend bedrijf wordt en hoe klanten lange tijd klant bij je blijven.

De succesfactoren in de praktijk gebracht

Wil je zelf ervaren hoe het is? Bestel dan eens iets. Laat mutsen van Maxilia maken met een mooie opdruk, je logo bijvoorbeeld. Dan merk je meteen hoe het werkt binnen het bedrijf. Alle medewerkers hebben de verantwoordelijkheid gekregen van bovenaf om zelf beslissingen te nemen. Je merkt dan ook dat ze plezier hebben in hun werk en zich gewaardeerd voelen. Met zo’n partij doe je liever zaken dan met een groot bedrijf waar allemaal tijdelijke medewerkers ongeïnteresseerd halfslachtig hun werk doen. Dat is een heel groot verschil. Dat ziet Maxilia dan ook als één van hun succesfactoren.

Het belangrijkste bewijs dat de aanpak van het bedrijf werkt, is de fenomenale klantbeoordelingen die ze krijgen. Iedere klant wordt daadwerkelijk centraal gesteld in de goed georganiseerde chaos van het bedrijf. Door goed advies op maat te geven en snel de orders te verzenden, komen er klanttevredenheidscijfers van 9,3 uit 10 terug. Dat willen we allemaal wel, nietwaar?

Al met al is het geen wonder dat Maxilia is verkozen tot beste internetleverancier van 2017 en 2018 én behoort tot de 250 snelst groeiende bedrijven van Nederland. Iedereen kan er terecht voor advies met enthousiasme, vlijmscherpe deals en een verrassende samplebox. Die aanpak werkt dus enorm inspirerend.

Volg je Lotus Writings al op Facebook en Pinterest?
Lees je liever over ouderschap? Kijk dan eens op De Mamagids!

Author: Merel

Merel (36) is moeder van drie temperamentvolle dochters en zeven jaar samen met Ro, haar grote liefde. Ze is gek op Van Dobben kroketten en chocola en daardoor eeuwig aan de lijn. In 2013 studeerde ze af als historica, drie jaar later startte ze een goedlopende mamablog: Lotus Writings. Voor nuchtere ouders die houden van hun kinderen, maar ook (steeds meer) van zichzelf. Die weten dat je best doen soms belangrijker is dan de uitkomst.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *